BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 Mart 2010 Salı

diş


en son diş doktoruna ilkokuldayken dolgu yaptırmaya gitmiştim. ssk doktoruydu ve sanırım dolguyu yapmak için beynime kadar delim işlemini gerçekleştirmişti. o zamandan bu sana o azı dişnini altından çok sular aktı. dolgu düştü diş döküldü ama ben bir türlü cesaret edip doktora gidemedim. en sonunda annemlerin arkadaşı kayhan amcayla tanıştım. o çekilmesine ikna etti beni. dün tüm cesaretimi toplayıp yanına gittim. iğne kısmı çekim kısmından daha çok canımı yaktı diyebilirim. iki seferde üç köklük dişimi aldı benden. dişi çekerkenki köklerden gelen çatur çıtır sesler benden bi parçamın sökülerek alınmasından dolayı üzdü beni. bende bu anı ölümsüzleştirmek istedim ve vardığım tek sonuç bir daha uzun zaman dişçiye gitmek istemiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder